هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی

یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در بین بانوان، جراحی لابیاپلاستی است. در این جراحی لب های بیرونی واژن برای افزایش زیبایی بیشتر عمل می شوند. با لابیاپلاستی می توان اندازه، شکل لب های داخلی و بیرونی دستگاه تناسلی را تغییر داد. برای اطلاع از هزینه‌ عمل لابیاپلاستی در ادامه مطلب با ما همراه شوید. 

هزینه عمل لابیاپلاستی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت عمل لابیاپلاستی برای تمام بانوان یکسان نیست و به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. عواملی تاثیرگذار در قیمت این جراحی شامل موارد زیر است:

شکل و فرم لابیاهای مینور

مهمترین عاملی که در هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر دارد ظاهر، ضخامت پوست، فرم و اندازه لابیاها است. شکل و ضخامت پوست لابیا در تمام بانوان یکسان نیست و باعث‌ تفاوت هزینه عمل می شود. اندازه لابیا از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با توجه به اندازه و شکل لابیا، روش جراحی، میزان برش لابیا، تکنیک جراحی و…. انتخاب می شود.‌ 

تکنیک جراحی

عمل لابیاپلاستی با دو تکنیک جراحی با تیغ و حراجی با لیزر انجام می شود که تکنیک جراحی در هزینه عمل لابیاپلاستی موثر است. جراحی لابیاپلاستی با تیغ در بیمارستان‌ها و اتاق عمل انجام می شود. در مواردی که لابیا اندازه بزرگی دارد و با لیزر نمی توان آن را برش داد، از تکنیک جراحی با تیغ برای تغییر شکل لابیا استفاده می کنند. 

تکنیک لابیاپلاستی با لیزر در مطب، برای لابیاهایی که خیلی بزرگ نیستند انجام می شود. با استفاده از لیزر می توان اندازه لابیا را تغییر داد و لابیاها را کوچک و نسبت به یکدیگر متقارن کرد. 

تکنیک جراحی لابیاپلاستی توسط پزشک تعیین می شود زیرا پزشک متخصص تجربه بالایی در عمل لابیاپلاستی دارد و می‌تواند با توجه به شرایط مراجعه کننده و خواسته های آن بهترین تکنیک را برای عمل لابیاپلاستی انتخاب کند. 

میزان برش‌های لابیا

هرچه اندازه لابیا بزرگتر باشد و حالت افتادگی افتاده داشته باشد جراح از برش های بیشتری برای عمل لابیاپلاستی استفاده می کند. هر چه میزان برش‌ها بیشتر شود مدت زمان عمل و قیمت عمل لابیاپلاستی افزایش پیدا می کند. 

جالب است بدانید که برش‌هایی که در جراحی لابیاپلاستی استفاده می شود، انواع مختلفی دارند، به طور مثال برش‌های شکل z و v انواعی از برش های عمل لابیاپلاستی هستند که جراح نوع برش را انتخاب می کند. نوع برش در هزینه عمل لابیاپلاستی تأثیر دارد و هرچه برش سخت و پیچیده‌تر باشد، هزینه عمل افزایش پیدا می کند. 

ابزارهای جراحی

در عمل لابیاپلاستی از وسایلی مختلفی برای جراحی استفاده می شود که انواع مختلفی دارند. این تجهیزات شامل: وسایل جراحی، نخ بخیه، مواد بیهوشی و..‌ است. هرچه کیفیت این تجهیزات بالاتر باشد، هزینه‌ عمل نیز افزایش پیدا می کند.

نوع لیزر

برای عمل لابیاپلاستی از دستگاه لیزر استفاده می شود که دستگاه های لیزر انواع مختلفی دارد و قیمت و کیفیت آنها متفاوت است. هرچه کیفیت دستگاه لیزر بیشتر باشد، برشها تمیزتر و با ظرافت بیشتری انجام می شوند و در نهایت زیبایی لابیا و واژن افزایش می یابد. بنابراین نوع لیزر و کیفیت آن در قیمت عمل لابیاپلاستی تاثیر دارد. 

هزینه جراح

هزینه لابیاپلاستی در شهرهای مختلف ایران متفاوت است و شهری که در آن عمل انجام می دهد، در قیمت لابیاپلاستی تأثیر دارد. همچنین میزان مهارت و تخصص جراح، مکان انجام عمل از عواملی هستند که قیمت عمل لابیاپلاستی را تعیین می کنند. 

بیشتر بخوانید : عوارض لابیاپلاستی

آیا بیمه هزینه عمل لابیاپلاستی را تقبل میکند؟

جراحی لابیاپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی محسوب می شود و تنها برای بانوان انجام می شود. این عمل نقش درمانی ندارد و تنها برای افزایش زیبایی انجام می شود به همین دلیل تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و بیمه هزینه عمل لابیاپلاستی را تقبل نمی کند. همچنین بیمه‌های تکمیلی نیز هزینه این عمل را پرداخت نمی کنند. به طور کلی اعمال زیبایی که روی واژن صورت می گیرند، تحت پوشش بیمه قرار درمانی قرار نمی گیرند. 

مقایسه هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران و دیگر کشورها

هزینه عمل لابیاپلاستی در کشورهای مختلف و ایران متفاوت است. هزینه این عمل در آمریکا و اروپا بسیار بالا است. به همین دلیل بانوان که کشورهای خارجی زندگی می کنند به دنبال جراحی هستند که جراحی لابیاپلاستی را با قیمت پایین‌تری انجام می دهند. 

قیمت عمل لابیاپلاستی در ایران نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین و مناسب است. جراحی لابیاپلاستی در ایران بسیار معروف است و جراحان زیبایی ایرانی از مهارت بالایی در این جراحی برخوردار هستند. به همین دلیل برخی از بانوان ساکن کشورهای خارجی مانند: ترکیه، عراق، آمریکا و…‌ برای عمل لابیاپلاستی به پزشکان ایرانی مراجعه می‌کنند. 

سوالات متداول هزینه عمل لابیاپلاستی

آیا می توان برای کاهش هزینه ها عمل هودکتومی را انجام نداد؟

یکی از جراحی هایی که همراه با لابیاپلاستی بهتر است انجام دهید هودکتومی است. اگر جراحی تشخیص داد که عمل هودکتومی ضروری است، باید آن را انجام دهید. در صورتی که این عمل را انجام ندهیم پس از عمل، لابیاپلاستی کلیتوریس حالت بیرون زده پیدا می‌کند و واژن بد فرم می شود به همین علت مجبور هستید عمل هودکتومی را جداگانه انجام دهید.‌

جراحی های زیبایی اگر همزمان انجام شوند به صرفه است؟

اگر عمل های زیبایی واژن را همزمان انجام دهید می توانید هزینه های عمل را کاهش دهید. در این عمل‌ها مراجعه کننده یکبار هزینه بیهوشی را پرداخت می کند به همین دلیل هزینه عمل کاهش پیدا می کند. شما می توانید جراحی لابیاپلاستی، لابیا ماژور پلاستی و پرینورافی را همزمان انجام دهید.

بهترین جراح لابیاپلاستی

همانطور که گفتیم این عمل اهمیت بالایی دارد و برای انجام دادن آن پیشنهاد میکنیم به بهترین پزشک مراجعه کنید. دکتر پرند عسگری یکی از بهترین جراحان و متخصص زنان و زایمان، نازایی در تهران هستند. دکتر پرند عسگری بیست سال سابقه درمان و هفت سال سابقه در عمل های زیبایی دارد و شما میتوانید برای انجام عمل لابیاپلاستی به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *