هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن در سال 1403 چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به واژن یکی از مسائلی است که مراجعان پرسش های زیادی را در رابطه با آن عنوان می کنند. در این مقاله از سایت دکتر زهرا طالب زاده قصد داریم به بررسی این مورد بپردازیم : 

 هزینه خدمات زیبایی هر سال رو به افزایش بوده و به نوع خدمات، سابقه و تخصص پزشک مورد نظر بستگی دارد. هر چه مهارت متخصص در انجام تزریق ژل به ناحیه دستگاه تناسلی بیشتر باشد، نتیجه مطلوب و مثبتی حاصل می‌شود. همین عامل به خودی خود می‌تواند هزینه دستمزد پزشک متخصص را افزایش دهد.

هزینه تزریق ژل به واژن چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به واژن در سال 1403 چقدر است؟

در همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که هزینه تزریق ژل به واژن به طور تمام و کمال توسط مراجع پرداخت می‌شود و بیمه آن را تقبل نخواهد کرد.

هزینه تزریق ژل به واژن معمولاً هزینه زیادی نبوده و نتایج حاصل از آن نسبت به هزینه ای که پرداخت می‌کنید، مناسب است. 

 از آن جایی که تزریق ژل به واژن جزو خدمات زیبایی محسوب می‌شود، باید هزینه و دستمزد بیشتری هم داشته باشد.

 البته هزینه اینگونه خدمات زیبایی با توجه به مهارت و توانایی هر پزشک متخصص با هم متفاوت است. عوامل زیادی در تغییر هزینه‌های تزریقی ژل به واژن موثر هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

بیشتر بخوانید : سن تزریق ژل به واژن

1. تجربه و سابقه پزشک متخصص

مسلماً هزینه دریافتی پزشک رابطه مستقیمی با میزان تجربه و سابقه کاری دارد. اما به یاد داشته باشید با پرداخت هزینه بیشتر سلامت خود را تضمین می کنید. دقت داشته باشید ، برای انجام این عمل زیبایی حتما از پزشک متخصص و با تجربه کمک بگیرید. هرچند که هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید، اما نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد.  

2. موقعیت جغرافیایی و مکانی

هزینه تزریق ژل به واژن از یک شهر به شهر دیگر و همچنین موقعیت‌های مکانی کلینیک در بالا شهر یا پایین شهر نیز متفاوت خواهد بود و قیمت ثابتی نمی‌توان برای آن تعیین کرد. معمولا در کلان شهرها مانند تهران، مشهد، اصفهان و… هزینه تزریق ژل بیشتر از سایر شهرها خواهد بود.

3. دوز مصرفی ژل

مسلم است که هر چه ژل استفاده شده برای تزریق بیشتر باشد، هزینه دریافتی نیز بالاتر خواهد بود. پزشکان متخصص با توجه به نیازهای هر فرد متناسب با آناتومی دستگاه تناسلی آن‌ها، مقدار دوز مورد نیاز ژل را مشخص می‌کنند.

4. هزینه تجهیزات مصرفی حین تزریق ژل

در هنگام تزریق ژل به واژن، پزشک متخصص از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و کارآمدی استفاده می‌کند. برخی از پزشکان متخصص برای جلوگیری از احساس درد و ناراحتی، ماده بی حس کننده‌ای تزریق می‌کنند که می‌تواند در تغییر هزینه تزریق موثر باشد. به طور معمول هر چه این ابزار و تجهیزات مدرن و به روز باشند، قیمت تزریق ژل به واژن افزایش پیدا می‌کند.

5. داروهای تجویزی بعد از تزریق ژل

برخی از زیباجویان بعد از تزریق ژل به واژن دچار حساسیت یا درد و ناراحتی می‌شوند. در این حالت پزشک متخصص برای جلوگیری از ایجاد حساسیت و عوارض جانبی، داروهای مسکن یا ضد التهاب را تجویز می‌کند.

6. شرایط جسمانی مراجع

آناتومی دستگاه تناسلی در تمام مراجعان یکسان نیست و ممکن است در برخی از خانم‌ها، افتادگی زیادی دیده شود. در این حال پزشک متخصص باید دوز مصرفی ژل را بیشتر کند تا واژن ساختاری بهتر و فرمی جذاب‌تر به خود بگیرد.

هزینه تزریق ژل به واژن در تهران

هزینه تزریق ژل به واژن در تهران نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است. از آن جایی که بیشتر متخصصان کارآمد و باتجربه در تهران مشغول به فعالیت هستند، دستمزد آن‌ها بیشتر خواهد بود. هر چه کلینیک دارای تجهیزات مجهزتر و باکیفیتی باشد، هزینه خدمات زیبایی آن هم نسبت به سایر کلینیک‌ها بیشتر است. هزینه‌های تزریق ژل می‌تواند به دلیل محل انتخاب شده برای تزریق در ناحیه تناسلی متفاوت باشد. برخی از پزشکان متخصص تزریق ژل به واژن را به صورت مداوم در یک نقطه انجام می‌دهند، تا نتیجه مطلوب حاصل شود. همین عامل می‌تواند بر روی قیمت تزریق ژل تاثیر مستقیم بگذارد. تزریق ژل به واژن یک کار ظریف و بسیار تخصصی است که باید حتما توسط متخصصان باتجربه و ماهر انجام شود.

آیا بیمه هزینه تزریق ژل به واژن را پرداخت میکند؟

بیمه هزینه تزریق ژل به واژن را تقبل نخواهد کرد. این نوع تزریقات جزو خدمات زیبایی محسوب شده و بیمه این دسته از خدمات را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. به همین دلیل باید زیباجو تمام هزینه‌های تزریق ژل را به طور تمام و کمال واریز کند. قیمت تزریق ژل به ناحیه واژن با توجه به دستمزد پزشک متخصص و نوع ماده مصرفی، متفاوت است و این خدمات تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نخواهد بود.

هزینه تزریق ژل به واژن در سال 1403

هزینه تزریق ژل به واژن در سال جدید نسبت به سال 1402، افزایش پیدا کرده است. با این حال عوامل مختلفی مانند نوع بی حسی، برند و دوز مصرفی ژل، شرایط جسمانی هر فرد، سابقه و تخصص پزشک، برند ژل تزریقی و… بر روی هزینه تزریق تاثیرگذار هستند. توصیه می‌شود برای تزریق ژل به ناحیه دستگاه تناسلی، حتما به پزشک متخصص با تجربه مراجعه کنید. ممکن است کمی هزینه بیشتر نسبت به تزریق ژل توسط پزشکان مبتدی بپردازید؛ اما خیالت از بابت سلامتی واژن و عدم بروز عوارض احتمالی راحت است.

سوالات متداول هزینه تزریق ژل به واژن

آیا سن مراجع در هزینه تزریق ژل به واژن موثر است؟

بله. با بالا رفتن سن چین و چروک ناحیه تناسلی بیشتر شده و ممکن است مراجع افتادگی در ناحیه تناسلی را تجربه کند. در این حالت میزان دوز مصرفی ژل زیاد بوده و باعث افزایش قیمت می‌شود.

تزریق ژل در کدام ناحیه از دستگاه تناسلی انجام می‌شود؟

به طور معمول پزشک متخصص این تزریق را در ناحیه لابیا ماژور انجام می‌دهد.‌

ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر خواهد بود؟

متخصصان معتقد هستند که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و تزریق توسط پزشک باتجربه، ماندگاری آن تا یک سال بوده و هزینه بالاتری هم دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *