واکسن گارداسیل
بیماری های تناسلی

واکسن گارداسیل چیست و عوارض

واکسن گارداسیل (Gardasil)، یک پشتیبان قدرتمند در جلوگیری از زگیل تناسلی، یکی از شایع‌ترین عفونت‌های دستگاه تناسلی، محسوب می‌شود. ابتلا به ویروس HPV ممکن است

هزینه جوانسازی واژن

هزینه جوانسازی واژن

هزینه جوانسازی واژن برای بانوانی که قصد انجام اینگونه روش ها را دارند نیز دارای اهمیت بسیار است. به طور کل افراد مایل هستند که

ماندگاری تزریق ژل به واژن
جوانسازی واژن

ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند به منظور بهره مندی از مزایای تزریق ژل به واژن و جوانسازی ناحیه بیکینی از این روش استفاده کنند. اما

تورم بعد از لابیاپلاستی

تورم بعد از لابیاپلاستی

تورم بعد از لابیاپلاستی یکی از عوارضی است که برای بانوان بعد از انجام این جراحی به وجود می‌آید و اکثریت خانم ها از این

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن، بسیار مهم و موثر هستند. رعایت این نکات تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت بهبودی و نتیجه

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی

یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در بین بانوان، جراحی لابیاپلاستی است. در این جراحی لب های بیرونی واژن برای افزایش زیبایی بیشتر عمل می

عوارض-لابیاپلاستی
جوانسازی واژن

عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟

عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟ اگر کاندید انجام این عمل هستید، بی شک یکی از مهمترین سوالات شما در مورد عوارض این عمل است. این عمل

جوانسازی-واژن-کربوکسی-تراپی

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی واژن یک روش درمانی غیر جراحی است که برای بهبود و تقویت و جوانسازی واژن به کار می‌رود. طی این روش با استفاده